Friday, April 2, 2010

PeLamin BiliK

pElamin Untuk bilik pengantin ni penting jugak..Orang tua-tua amat menitik beratkan hiasan bilik pengantin ni..abah dah renovate umah..tambah lagi satu bilik n ruang dapur ckit...so aku kena la beli set katil...ingat nak pakai set katil yang mase kakak aku kawen dulu je...tapi lau aku x beli maknenyer bilik baru tu x berkatil la...huh...kena tambah bajet lagi untuk beli set katil...nak beli set katil macamane erkh...lau katil bertiang tu memang impian tuh...tapi mesti mahal kan...so aku buat keputusan nak beli yang biase je...nanti kat umah sendiri mungkin nak beli katil lagi kan...hiasan dalam bilik pengantin ni aku serahkan sepenuhnya kepada butik pengantin aku cuma cadar, rug merah untuk hamparan lantai, lilin n aksesori tambahan lain je yang aku sediakan...aku nak hiasan bilik pengantin macam ni...macam taman kayangan..hehehe





cantik x..macam taman kayangan kan...aku berangan je nak hiasan bilik macam ni..nanti cuba terangkan kat butik pengantin aku dapat x dieorang buat macamni...hehe...

2 comments:

  1. nk tnya pelamin neh milik butik siapa? & dr siapa?? coz ada butik makndam menipu sy..dlm pic profile dia ada pic hiasan bilik yg ini..tolong bantu sy..tq

    ReplyDelete
  2. i x sure plak...ambik gmbar ni kt intenet..lau gambar pelamin tu dr rinzsuzana tp lau hiasan bilik ni x brape pasti..sory lmbt bls...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...