Wednesday, March 20, 2013

wArNa baJU raYA 2013

Assalamualaikum....

adakah terlalu awal lau nak pk pasal baju raya...
mayb kut...
tp bg aku yg slalunyer terxcited lebey mmg smuanyer nk planing awal2...
tkut2 nti dah xdek taylor nak ambik tempahan baju...
jahit sendiri????

hahahaha...aku hanya akan jahit baju sendiri bila mood menjahit dtg tahap gaban je...
lau x memang mls asenyer nk menjahit baju bagai...
skrg keterujaan aku lebih kepada nak menjahit...
benda2 yang aku rase comel2 je...
mcm srg bantal...srg tilam...beg....dll yg tiada kaitan ngn baju lgsung...huhu

ganti pose???
huh...ganti pose pun belum ko dah terpikir warna baju raya...huahuahua...
InsyaAllah akan ditunaikan....

kla tahun ni aku tgh gila baju warna pastel...
warna lembut2 ni...
owh sungguh menyentuh hati ni...hehe...
antara warna2 pastel yg aku ase sungguh la mencuit hati...


owh...sgt suka warna pastel ni....ok set warna ni satu ye....tp lau combine ngn wane ni ok x?


owh... terujanyer....sbr ye...sbr....

so bila combine wanernyer jd camnih...


br sepasang kan....bajet dlm 3 pasang...lg 2 warna ape ye....
aduh kn pk kan lg nih....ade cadangan x?
hehehe...
korg plak wane ape thn ni....
jomla sharing is caring kan....
hehehe....


4 comments:

  1. hai!salam pkenalan..ktorg pny tema taun ni purple..
    satu lg kaler mint..
    btw meh le follow n visit my blog back..ngeee
    br bjinak2 dunia blog ni

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum....tq miss sitiidzyan....purple pun cntik jgk kan....kaler mint tuh yg mcm kaler kat ijau kt atas tu kan...

    ReplyDelete
  3. hiiiii. kite sekapal sebab selalu excited pasal raya! haha. hati saya pun berkenan kt warna salmon pink, mint n peach. demam pastel kut ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula ms amnina...tgk wane2 lmbut ni sejuk je ati...lmbut je...smga hati kita pun jd lmbut2 je...hehe....slm perkenalan ye miss amnina

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...