Tuesday, May 20, 2014

Kids Activity Room ; Langsir

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...
sempat jugak menyiapkan langsir tuk KIDS ACTIVITY ROOM ni...
sbnarnye lau xde langsir pun xpe...
biar pencahayaan masuk sepenuhnya dalam bilik ni....
tp bila xde langsir macam suram x suram je...
xpela lau nak terang singkap je langsir ni...
hehehe...

kain ni aku beli mase balik kampung ritu
kain cotton aku guna...
sbb kain yang khas tuk langsir slalunye xkan jumpe corak camni...

abah ngn mak pun pelik aku beli kain mcmni tuk buat langsir...
hehehe...

kain ni bidang besar...
bidang 110" lau x silap aku...
so aku buat sekeping je...

kain ; JAKEL mari
harga ; RM12.90 / meter ( after 50% dis )
aritu jakel de buat promosi sempena ari pekerja...
aku guna 2 meter je ni....
upah jahit ; tentulah percuma hasil tangan mama...




selepas dipasang macamni la upenyer....
si abang suka sgt kain ni...
masa aku beli kain ni..die siap buat selimut lagi...
so aku decide beli lagi 4 meter...
hajat dihati nak buat cadar ke/ selimut ke.....
tapi tu nanti2 la...
buat masa ni aku jahit sarung bantal je dulu...
hehehe...



ok x...okla kut...warna warni...kasi meriah ckit...hehehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...