Tuesday, March 2, 2010

28 aribulan MEI

Alhamdulillah...tarikh pun dah ditetapkan..InsyaAllah tanggal 28 aribulan mei aku akan bergelar seorang isteri kepada seorang lelaki yang aku sayang...hehehe...tinggal lagi 87 ari...tapi aku dah mula x nyenyak tdo..mayb banyak sangat pk itu dan ini..tapi ape pun aku akan lakukan yang terbaik untuk hari paling bersejarah dalam hidupku ini..lalala : )..oo baju akad nikah x siap lagi ni...nanti aku kena jahit manik lagi untuk mengindahkanya...lepas ni makin cbuk la aku ye...nak antar cetak kad kawen, nak kena kumpul alamat kawan2 lagi..Biarlah majlis ini dimeriahkan oleh kehadiran kawan-kawan yang seangkatan dengan ku dari dulu sampailah sekarang..bestnyer lau kawan-kawan lama datang kan...bayangkan lebih kurang 10 tahun x jumpe...tup2 pada hari bersejarah kita dieorang datang...mesti hepi giler kan...lalala...buat kawan-kawan ku, ku harap sangat korang hadir memeriahkan suasana...walaupun majlis ni akan diadakan di kampung halaman ku...korang datangla...sambil makan angin di kelantan ( banyak tempat menarik ) hehehe...yang pasti aku sedikit lega bila tarikh dah ditetapkan...bole la buat persiapan dari sekarang...horey!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...