Wednesday, March 3, 2010

Bulan Madu...

Aik Belum ape2 lagi da cakap pasal honeymoon...ish..ish...bukan ape, jgn salah anggap ye...belum kawen lagi aku dah dapat hadiah kawen...hehee..terima kasih mc'long...die nak sponser tempat penginapan untuk honeymoon aku sebab die ahli club BERJAYA BEACH RESORT & SPA...so kena la booking awal2 takut fully booked nanti tarikh yang kita nak tu...dia bagi pilihan kat aku lebih kurang 5 tempat kut...
1. pulau langkawi
2.pulau redang
3.bukit tinggi
4.cameron highland
5.pulau pangkor...
memang impian aku untuk pegi kat pulau-pulau indah mase honeymoon nanti ( kuat berangan ) so dalam banyak-banyak pilihan aku pilih pulau....................tut....rahsia...nanti lepas bulan madu baru bgth...kahkahkah...

TIPS

1. Booking awal-awal tempat penginapan yang akan kamu pergi sekuran-kuranya 3 bulan sebelum
2. Beli la sikit-sikit keperluan tuk diguna pakai masa honeymoon nanti : P
3. Buat sedikit research tempat yang kita nak pg tu...dengan cara ni kita bole tahu how to getting there..hehehe
4. jangan lupa beli topi lau nak honeymoon kat pulau untuk hadang cahaya matahari la kononyer...

So kita enjoy : )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...