Friday, November 9, 2012

Alhamdulillah..SyuKur Ya Allah...

Assalamualaikum....

Alhamdulillah..hari ini aku rasa sgt gembira sgt...
xcited yang amat....
hehe
Ape yg mengujakan aku dan buat aku tersenyum ni...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
alhamdulillah syukur pada mu Ya Allah
Aku Mengandung lg setelah 1 tahun 8 bulan 2 mgu melahirkan
putera sulung ku....
Aku bersyukur sgt Ya Allah...

Bgn tdo pg td teragak2 nk bt urine test sbbnye aku x rase plak letih mcm aku mengandung sulung dulu....tp memandangkan p****d aku dh lmbt sgt...dh lbh 10 ari kut...so aku tekadkan jgk la membeli urine test smlm n bt test pg ni...
dan kptsanyer
 alhamdulillah danish akan dpt adik...
InsyaAllah...
Semoga anak dalam kandungan mama ini dilindungi dan chat sehingga mama melahirkan kamu ye sayang...

Papa n mama sayang kamu dan abangmu danish...

Mama teruja menantikan kelahiran kamu wlpun lmbt sgt lg kut....
Hatiku berbunga riang.....

Memandangkan hari ni hari lahir papa...
mama adiahkan berita yg gmbra ni....

Alhamdulillah....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...