Tuesday, September 2, 2014

Deco ; Dining Area

Assalamualaikum...

Hehehe..sengih memanjang...
lucu ngn diri aku sendiri...
yang dulunya bkn minah bunga...
tp skrg since da ade rumah sendiri...
meja pun nak dimakeup kan jgk...

layan je la kan...
bila lagi lau x mula skrang..
semoga permulaan ini, permulaan yang baik2 shj...
yg plg penting jangan membazir...

meja makan ni agak kosong lau dibiarkan je...
so decide nak hias la ckit...
tp x cukup lengkap lg...
kn ade table runner baru nampak cun ckit...
tp stakat ni..dan buat masa ni...hanyalah pasu dan kuntuman rose je yang menghiasi meja...
okla tu...ckit2 kayuh...
hehehe..
dah kata baru nak berjinak-jinak kan...



ok..bersihkan meja makan dulu...
png kepala aku...
semua barang ade atas meja ni...
macam 'drop area' plak aku rasa...
ok...gunakan cream cif ni dulu...






ni la upenya kuntuman bunga ros putih...
aku beli kat kaison...
murah je..RM2.90/unit....so aku beli dalam 10 batang....

aku memang x pandai mengubah bunga...
so buat simple2 je...
ikat..kemaskan...uraikan daun die...
letak dalam vas kaca...
siap...
dan inilah hasilnya...hehehe
hasil yang x seberapa...
tp bolela..
sesedap mata memandang....
kena banyak ilmu pasal mengubah bunga ni...hahahaha





huhuhu...patut buangkan dulu tag harga pada batang bunga tu..
x menyempat2...
sabar je la....




lilin tu konon2nya nak beromantik la tu...
hahaha..xdek maknanya..
kejap je tu...
kejap lg hero balik pasar msti nak tiup punya....



2 comments:

  1. comel nya hiasan meja..nampak seri sikit bila ada bunga kat meja kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok la kn cik hani...drpd kosong membisu je..hehehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...