Wednesday, May 23, 2012

Huh..BerDeBAr Jgk Nak koNvo Esok~~~

Hahaha..konvo..bile mase ko blaja tetiba nak konvo nih..hehehe...bkn konvo tp majlis seumpama dengannye...kira konvo jgk la tu...bila org pgl name kena naik atas pentas pastu kn pandang kat kameramen kejap pastu turun pentas....kn duk dalam dewan smpai abis 900 org PENERIMA ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG bg thn 2011...mcm x percaya je aku bole termasuk skali dlm senarai 900 org tu...alhamdulillah...semuanye rezeki Allah...

pg td ade buat majlis raptai tuk majlis yg akan berlaku sebenar-benarnye esok....rase cm bdk sekolah lak sbb mase die bg xlimat tu mcm2 pesanan penaja...yela esok menteri nak dtg...lau buat smbil cicah kicap je mau kena notis 24 jam kepada urusetia2 majlis tu...hehehe...so esok semua kena sesempurna yg mungkin...

aku...huhuhu...dengan nada sedihnye mengumunkan akan mengambil sijil penganugerahan tu x pkai baju baru...huhu...x smpat nk tempah baju bagai....sbbnye tempoh mase tu x mengizinkan....tp aku bersyukur bkn semua org dpt rase mcm aku rase...ape rase ntah...ngeeee betul lah....

setinggi-tinggi penghargaan aku nak berikan kepada bos aku yg menghargai jerit perih kerja aku selama 4 tahun aku berkhidmat~~~mcm la perih sgt...hehe~~~time kasih bos.....alhamdulillah..semoga di tahun2 yg mendatang aku akan lebih cemerlang di dunia dan akhirat..amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...