Monday, May 21, 2012

Ya Allah PeLiHAralah RAsa Cinta Ini...

Ya Allah peliharalah rasa cinta antara kami berdua..agar terus mekar sepanjang hayat kami...semoga kami terus kuat andai dilanda badai....Mudahkanlah segala urusan kami...murahkanlah rezeki kami...kurniakanlah kami anak-anak yang soleh dan solehah....sesungguhnya aku amat menyanyangi dan mencintai suami ku...mengasihi anak-anak ku....Lindungilah kami Ya Allah agar sentiasa berada di jalan yang diredhaiMu Ya Allah....


Sempena 2nd aniversery kami yg akan tiba x lama lagi aku ingin memanjatkan kesyukuran kerana aku telah merasa syurga dunia...Kami bermohon Ya Allah...semoga kami dapat mengecapi syurgaMu di akhirat nanti....


Aku tujukan khas lagu ini untuk en. huBby yang amat aku sayangi di dunia dan di akhirat...InsyaAllah dengan Izin Allah s.w.t.


CiNTA BerSAtu ~~~ LiyANa JasMAy


Dimatamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu


Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu


Hanya kamu saja
YAng mampu begitu
Tulus
Mengerti aku


Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku


Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu


Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuat diriku jatuh cinta padamu



Aku amat mencintaimu....:p



Sayang KAmu juga...mmmuaah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...