Monday, October 8, 2012

ConSulTing BreaStFeeDing @ OfFice

Assalamualaikum....

haha...tgk tajuk entry kat atas aku telah mentauliahkan diri aku menjadi seorg consultant untuk breastfeeding kt opis ni..hehe...layak ke aku...aku cuma bole xplain atas dsr pengalaman je n sdikit tips tu pun aku belajar drpd en..Google...hehe...

Al kisahnyer...kwn opis ni pn ina...br je melahirkan baby yg sgt comel n diberi nama yg sgt cantik Raisya Nur Adelia....cantik kan nama tu...saya suka..saya suka....n telah slamat berholiday selama 3 bln...so arini 1st day die keje...walaupun pn. ina ni dah ade 3 org anak dah pun sblum ni tp yg ni br die nak ade xperiaence nk bf baby..hehe...

So..aku kena menyokong pnuh usahanya itu...hehe...tp ade prob ckit dcini Pn. Ina blum lg memiliki set tuk pam susu kt opis ni...xpe...mama danish bole bg pinjamkan dulu bt sementara ni bg menyokong pnuh Pn. Ina yg nak bt stok EBM kt opis ni....n mama danish akn jwp sgla persoalan lau Pn. Ina ade rase cm nk thu something ( mcm terer sgt...ngeeee~~~~ ) 

k, pum yg dah siap dibasuh...mulakan perjuangan mu Pn. Ina...semoga anda dikuatkan semangat tuk mengepam...hehe....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...