Monday, October 1, 2012

NAk Buat BiSnes...Kwn2 Ok x?

Assalamualaikum....

cewah...baik plak arini...bkn baik la tp tu mmg wajib tuk memberi salam setiap x kali pembuka bicara tp arini br nk praktik...truk tul.....

okla, kwn2 semua yg mengenali diri ini, maupun kwn2 bloger, ingin sy umumkan dicni...insyaAllah saya akan bt bisness jual batik dari pantai timur.....yela memandangkan aku pun memang asal drpd sana kan...dh alang-alang balik bole tolong kwn2 yg nk pkai batik tp nk beli kt key l ni memang mhal....aku survey harga die bole jd 2,3 x ganda kut....

Aku mula nk berbisnes batik ni bila aku sendri baru sedar kecantikan seni batik ni..yela skrg kan org gomen kena pkai batik setiap ari kamis....so aku pg survey n terbeli jgkla 2 pasang batik ni...harga memang la mahal ckit dr kain pasang yg lain...tp memang nk bgth berbaloi2 kalau kita memakainyer...mmg cantik...dan satu lg..ianya adalah exclusif edition...mksudnyer kita je yg ade corak tu...

So, kwn2 ku yang aku kasihi...( ooo bila nk berniaga je trus jd dikasihi ye ) xla aku memang sayang kwn-kwn aku...hehe..sape2 rase nak order batik komenla kat cni ye...insyaAllah balik raya aji ni baru nak ambil stok...ambik sikit dulu tgk feedback die mcmane..hope sokongan menggalakkan....

Lagi satu buat sape2 yg nak mendirikan rumahtangga pun sesuai beli batik ni untuk bt hantaran ke...untuk bg bakal mak mertua ke...lau bg mak mertua msti mak mmertua sayang...hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...