Friday, December 14, 2012

SeLaMat TIngGal SAyANG.....

Assalamualaikum....

7.12.12

berguguran air mataku saat aku mengutip segumpal darah beku yg jatuh di lantai bilik air...
nth mengapa bibirku menyebut : anak mama sayang.....
ye...aku yakin yang darah beku itula bakal jntung hatiku...
wlpn sblm ni aku x pnh melihatnya...
tp perasaan ku sgt yakin tentgnye.....

dr pkul 5 ptg aku rasekan skit yg sgt lua biase...
ye...aku ingt rase skit tu...
rase skit yg pnh aku alami smsa ingin melahirkan permata ati sulung ku....
ye...ini pilihn aku coz aku tkut sgt nk bt dnc...
so aku bt kptsn tuk tunggu die gugur sndr....

dan....
slps keluar drh beku tu...
sakitku berkurangan.....
makin lama makin lega.....
en. hubby, mak, abah, kaklong semua suh aku pg hosp....
tp aku xnak....aku tkut aku kn thn wad mlm tu...
x smpai ati aku nk tglkan anak sulungku...
ya...krna kami x pnh terpisah walau satu mlm sekalipun....
aku putuskan tuk pg hosp. keesokan arinye....

8.12.12

pg2 lg bgn n en. hubby suh siap2 nk bwk g husm....
bl g hosp. n bg doc sampel darah beku tu...
doc kata tu bkn janin bb...
tp tu drh beku yg plg bsr kua kut aku rase...
aku pun heran....
lau tu bkn janin bb mama...
mane kamu ye syg...
terkilan mama sbb x dpt pun jumpe kamu syg....
doc scan n doc kata completed misscariege....
so c u next week tuk scan skali lg....
lega hati sbb x perlu bt dnc...
tp semuanye kuasa Allah...
dan kita hanya merancang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...