Thursday, December 6, 2012

Tiada lg sinar harapan.....

Assalamualaikum....

akhirnya kptsnnyer ku ketahui jua...
setelah seminggu pkrn aku asik memikirkannya....
setelah smgu aku x pts2 mendoakanye....
kegembiraan ku diragut jua...
nmn ku bersyukur dan redha dgn ketentuanNya...
sesungguhnya hanya yg terbaik untuk hamba-hambaNya.....

5.12.12

aku teragak2 nk ke hosp memandangkn appt ngn doc ade lg smgu...
tp bleeding msh x brenti...
so en. hubby suh pg jgk...
skrg2nye die x risau sgt....

smpai kt hosp. ampg...patient rmai la plak....
so lm jgk menunggu....
lpas puas menunggu tiba glrn aku untuk discan....

rase luruh jntg ni bila doc kt bb dh xdek...cm tgl kntg je...
doc tnyer smade nk cuci or tgu die trn sndr....
ms tu pkrn aku celaru...x th nk pk...
so aku ckp kt doc tgu die trn sndr....

bila kua dr blik doc, pgl en. hubby, hubby tnye knape...
ms tu mcm dh x bole nk thn2 dah...
gugur jua air mataku ini...
x bole nk xplain pun tuk en. hubby mase tu...
x irau pun org sekeliling mase tu...
air mata aku laju je trn...
wlpn aku sdh bersedia andai ini akhirnya...
tp perasaan seorg ibu tersentuh jua.....

sayang...hnya sekejap kamu ade dgn mama ye...
blm sempt mama menyentuh dan membelaimu....
blm sempt mama mengkhatamkan quran untuk kamu....
blm smpt mama menciummu.....
kamu pergi dulu menemuiNya....
kamu akan sentiasa dlm ati mama ye syg....
Allah lbh menyanyangimu.....

2 comments:

  1. tabah ye nisa. Ujian Allah..org faham perasaan tu..take care..

    ReplyDelete
  2. Thanks ily...sakit dn pdh perasaan ni tp ade yg lbh baik slpas ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...