Monday, January 7, 2013

KiSah KeGugUranKu ~ LAst EpiSode ; PArt II

Assalamualaikum....

aik...last episode pun bole ade part II plak...
arini masih lg dlm mood pantang...
kdg terfikir knape org perlu diet...
sbb x puas ati aku yg dlm pantang ni x bole mkn mcm2 yg best2...
tp org yg chat walafiat nak diet2 plak....
yerla ko  x tahu nape sbb dieorg diet...
mgkin ade sebab musababnyer...
so semuanyer kn +ve thinking ok....

smbung balik n3 ni...

23.12.12

akhirnya mama sempat menyentuh janin mama..
ya..ianya baru sahaja gugur dr rahim ku tnpa rasa sakit skit pun....
Allah Maha Besar...sesungguhnya rahsia Allah itu indah...
x smpat jumpa papanyer...
sbb papa dah gerak balik kl pkul 6 ptg tadi....
en. hubby dh xplain kat mak n abah supaya aku duk kg dulu biar btul2 smbuh baru en. hubby bt blik kl..
risau dgn keadaan aku yg msh lg bleeding....
bkn kerana en. hubby x dpt jg aku kt kl tp sbb bila aku duk kg..sekurang2nyer ade org tgk aku smsa en. hubby pg keje..n ade rmai org bole tgk2 kan anak sulung kami....
skrg ni terjawap segala persoalan yg bermain di hati selama ini....
anak mama syg..mama smpat menjenguk kamu...

* minta maaf sekiranya gambar ini menyinggung sesiapa..hanya untuk tatapan diri ini dikala rindu menjenguk...sesungguhnya yang baik dtg dr Allah dan yg buruk dari aku hambaNya yg lemah..

Ya Allah..Alahu Akbar...tanpa rasa sakit kamu gugur dr rahim mama sayang...
ku panjatkan kesyukuran pada Mu ya Allah...
bkn rezeki ku tuk buat dnc....
Alhamdulillah...

* aksi ultraman permata sulung kami masa mama tgh 'mengkafankan' janin td tuk ditanam...



alhamdulillah..selesai sudah....dan esok abah akan tanam sbb dah mlm kan..lgpun ujan kat lua tu....
perasaan tng dan lega menjenguk di hati...
hati ni x henti2 mengucapkan syukur.....
cpt2 bgth en. hubby yg ondway nak blik kl...
en. hubby pun bersyukur semuanya dah selamat n selesai...

Aku panjatkan kesyukuran padaMu Ya Allah...
Allahu Akbar...Allahu Akbar....
kuasa Allah kan...sesungguhnya semua yang terjadi adalah rahsiaNya...
dan hanya yg terbaik untuk hamba-hambanya....
Terima kasih buat semua yg berada disisi dikala saat-saat sukar menjenguk perjalanan hidup ini...
Terima Kasih Allah...
Terima kasih sayang...
terima kasih mak n abah...
terima kasih family ku...
terima kasih kwn2 ku...
n terima kasih buat yang sudi baca n3 ini...

Semoga kalian dilindungi Allah hendaknya..Ameen...

















1 comment:

  1. takziah.. kakak miza pon baru gugur minggu lepas. 2 bulan xtau salah makan ke sbb sblm tu dia travel jauh... tak de rezeki kan anak yg sulung thn dpn dah 5 tahun..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...