Wednesday, January 30, 2013

OuT DooR di MuaDzam...PAhang...

Assalamualaikum....

nak cerita perihal kenduri di muadzam...kenduri anak sedara mak aku yg dtg dr kabong, sarawak...
org serawak pun datang xkan aku xnak pg kut...hehe...
x lpaskan peluang lpaskan rindu ngn sdra2 blah sana...
walaupun x ramai yg dtg still lg suasana agak meriah n sgt seronok...

24.01.2013

Family aku yg dari kelantan dtg kl...singgah umah aku tuk bermalam tuk 1 mlm...
sblm ke muadzam esoknyer...
huhu...rumah agak sempit...bila rmai yg dtg aku jd sesak...
tkut x dpt memuaskan hati tuk para tetamu....
nsb baik masakan yg aku masak agak sedap..haha ~ perasan la plak....

25.01.2013

jauh jgk nk pg muadzam ni...kitaorg plan ikut N.9...
gerak kul 12 tghari kul 8 mlm br samapai muadzam...
yg best lg terujanyer kenduri tu bkn kt kg biase tp dlm estet ko...
hahaha...1st time msuk estet...
estet kepunyaan tabung haji...
rumah adela tp x banyak...
tu pun umah pengawai dan kakitangan tabung aji je....
rumah pekerja ladang pun aku x nampak....


homestay yg kami duduk..so far so gut...
bnyak mkanan disediakan....umah pun luas...
sbnarnye ni rumah pegawai...tp die x guna so die buat homestay...
bole plak mcm tu...tp tmpat yg mcmni pun ade homestay jgk ke...confius...confius..hehe


adik beradik aku pntg sgtla jmpe kamera...ckp je nk buat outdoor kt lua...bkn main lg semua..
anak aku danish..tdo..bdn die x brape chat...
mungkin lth jln jauh...
tp bila da rmai org x shat pun bkn main lg die...






my luvly mum...sayang mak...mmmuaah...

 

kakak ku yg sulung ngn anak-anaknyer...









ni la pengantinyer....yg perempuan tu my cousin...org sarawak...
hubby die org muadzam...sian lpas ni kn duk jauh..
sbb sorang kt kl sorg kt sarawak...
semoga dipermudahkan segala urusan ye...



belakon kuat tul...


 






ha...nila pengantin barunyer...baru 2 thn lebey melayari bahtera bersama...
aku bersyukur n sgt bahagia...
semoga Allah memberikan kebahagian kepada kami sehingga hujung nyawa...
ameen...












 
kitaorg yg feeling2 outdoor dulu sblm pengantin....hepi sgt...en. hubby tu malu2 kucing tuh...hehe









bapa saudaraku...br semalam sampai dari miri, sarawak....
suka cium pipi ngn janggut die yg tajam tu...
sampai skrg walaupun kami dah besar pnjg...
msti geli lau kn cium ngn udak ni...hehe...



my dad pun interprim jgk....skit lutut sbb bawak kete jauh sgt...
kete manual lak tuh...jap ag nk gerak blik kelantan lg...
kesian abah...tp xpe sbb seronok...berbaloi kan...




anak mama ~ khaleef danish yg mamai lg br bgn tdo....sianyer...ade ckit je gmbr adek...




family blh `sana'



kami semua.....sgt hepy...walaupun agak letih tp keletihan tu x terase sbb hepi dpt jumpe sedara...
suasana pun meriah....yg pling best makanan kt meja pengantin sgt sedap...
terima kasih semua....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...